Free Joomla Template by Discount Justhost

Promocija Priručnika za rasipanje u Nišu

Posle više od 20 godina upozoravanja javnosti i vlasti na zloupotrebe u korišćenju i upravljanju javnim resursima, na lokalnom i republičkom nivou, insistiranja na izmeni zakona sa ciljem sprečavanja zloupotreba, podnošenja prijava nadležnim organima … Transparentost Srbija je odlučila da problemu pristupi po sloganu „Ako ne možeš da ih pobediš, ti im se pridruži“, istakao je Zlatko Minić na predstavljanju publikacije „Priručnik za rasipanje javnih resursa“.

Tako je i nastao Priručnik za rasipanje javnih resursa koji na veoma jasan, praktičan način ukazuje sadašnjim i budućim funkcionerima, direktorima JP, JKP i ostalima u vlasti, kako da ostvare svoj lični, partijski ili kumovski interes, a da zadovolje i neke minimalne „potrebe“ građana i javnosti. Priručnik ukazuje i na potrebne obrasce ponašanja, odnosa prema medijima, građanima, organima države i lokalnih samouprava zaduženim za nadzor rada i korišćenje javnih resursa.

Transparentnost Srbija u priručniku navodi i kako se mogu izbeći i i tumačiti zakonske odredbe, bez posledica za funkcionera ili kako odgovornost prebaciti na nekog drugog ili neku instituciju.

Satirični stil pisanja ni malo ne umanjuje informacije koje se mogu pročitati i kojima se može videti nja koje sve načine vlasti rasipaju finansijska sredstva prikuplljena od svojih građana.

Iako pisan na osnovu 20 godišnjeg iskustva, Priručnik stvarno može poslužiti budućim vlastodršcima, ali i svesnim građanima koji žele da imaju odgovornu i savesnu vlast.

Tekstualni deo prate karikature Marka Somborca, koji je na sebi svojstven način pokazao odnos vlasti i građana. Na promociji su izložene i karikature iz Priručnika u većem formatu.

Posebna zanimljivost je da je pažnja javnosti trebalo da bude usmerena na ovu problematiku preko bilbord kampanjeu gradovima i opštinama u Srbiji. Koncept predstavljanja je promenjen kada su oglašivači, vlasnici bilborda odbili da postave plakate ove sadržine, sa karikaturama Marka Somborca, sa pozivanjem na zakonske odredbe kojima se postavljanje „štetnih“ poruka može odbiti.

promocija niš